Ürün teslimat süresi
Ürünlerimiz, siparişin onayına müteakip aynı gün veya en geç 3 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilmektedir. Kargo şirketinden yaşanabilecek bir aksilik, olumsuz iklim koşulları veya mücbir bir sebep olmadıkça, teslimat süresi Türkiye sınırları içerisinde en fazla 3 iş günüdür.
Siparişlerinizin faturasını kontrol etmeyi unutmayınız.
Kargo durumu
Siparişinizin onaylanmasından ardından, kargonun durumu hakkında bilgilendirme e-posta yolu ile yapılıyor. Verilen sipariş numarası ile de kargo firmasının web sitesi üzerinden takip edebilirsiniz.
İadeler
Siparişinizi iade etmek istiyorsanız, lütfen “info@zagoda.com.tr” adresine e-posta göndererek iade talebinizi ve nedenini bildiriniz. Satın almış olduğunuz ürünlerin iade edilebilmesi için açılmamış, orijinal kutu ve/veya ambalaj ve faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade işlemlerinde ürün ücreti iade edilir ancak kargo ücreti iade edilmemektedir. İade kargo ücreti sadece ayıplı ürünler için geçerlidir.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.
Mesafeli Satış Sözleşmesi
İşbu Sözleşme, sitemizdeki hizmetlerden faydalanabilmeniz ve ürünlerimizi satın alabilmeniz için gerekli kuralları içermektedir. Sipariş vererek, kullanıcı sözleşmesini okuduğunuzu, hükümlerini kabul ettiğinizi ve onayladığınızı beyan etmiş oluyorsunuz.
MADDE 1- TARAFLAR
1.1- Satıcı: ZAGODA TARIM A. Ş. , Temrek Mah, Sanayi Sitesi Cad. No: 62, Köprübaşı, MANİSA
1.2- Alıcı: Satıcı’nın web sitesi kanalı ile ürün satın alan tüzel ya da gerçek kişi
MADDE 2- SÖZLEŞME KONUSU ve HİZMET
İşbu sözleşmenin konusu, Satıcı’ya ait e-ticaret hizmeti üzerinden ticaret yapılması (ürün satın alma ve ödeme) esnasında verilen hizmetin, işleyişine dair tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Alıcı, satışa konu mal veya hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vb. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
Satıcı, hazırlamış olduğu E-ticaret sistemi ile yapılan alışveriş işleminde tüm tüketici haklarının kazanılması ve ürün sonrası hizmette kanun gereklerine göre tüketicinin desteklenmesini kabul eder.
MADDE 3 – SÖZLEŞME TARİHİ VE GEÇERLİLİK
İşbu Sözleşme Alıcı’nın “www.zagoda.com.tr” internet adresli web sitesinden herhangi bir ürünü aldığında, Alıcı’ya okutulup onay alındığı tarihten itibaren geçerlilik kazanır.
MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
4.1- Satıcı, sözleşme konusu ürünün, ödemesi yapıldığından itibaren, yasal 7 iş günlük süreyi aşmamak koşulu ile Alıcı’ya ürünü teslimini sağlamakla mükelleftir. Herhangi bir nedenle, 3 iş günü içerisinde, ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı hizmetin verilmesi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.2- Satıcı bünyesindeki satış destek ekibi, mesai saatleri içinde gelen istek, talep ve iade bilgilerini ürünün garanti koşulları içerisinde cevaplayacaktır. Sorunlu ürünler için değişim ya da iade prosedüründeki sorumluluklarını yerine getirecektir. Ürün şikâyetleri ve ilgili talepler “info@zagoda.com.tr” e-posta hesabına iletilmelidir.
4.3- Ödemeler “www.zagoda.com.tr” aracılığı ile anlaşmalı bankanın hazırladığı Kredi Kartı Satış Sistemi (taksitsiz) ya da banka EFT/havale ile Türk Lirası olarak yapılır.
Döviz ile yapılan ödemeler Merkez Bankası efektif satış kurundan Türk Lirası’na çevrilir.
4.4- Temerrüt kendiliğinden süre bitiminde oluşmuş olacaktır.
4.5- Alıcı bilgilerini Bilgilerim menüsü üzerinden değiştirebilir şifresi ve şahsi bilgileri ile ilgili tüm sorumlulukları kabul etmiş sayılır. Şifre çalınmışsa Satıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Aksi takdirde şifresi ile yapılacak tüm ürün sipariş ve ödeme bilgilerinin doğruluğunu kabul ederek yasal sorumluluklarını yüklenmiş sayılır.
4.6- Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal veya hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal veya hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal veya hizmetin özenle korunması borcu, Alıcı’ya aittir. Alıcı, teslim almadığı mal veya hizmetin ayıbını 7 iş gününde “info@zagoda.com.tr” adresine yazılı olarak bildirmediği takdirde Satıcı’nın Alıcı’ya karşı ayıp için tekeffül borcu kalmaz. Cayma hakkı kullanılacaksa mal veya hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Alıcı, kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal veya hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satıcı’ya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alıcı’ya aittir.
4.7- Ürün bedeli için ödeme yapılıncaya kadar, hizmeti başlatmama/durdurma hakkı Satıcı`ya aittir.
4.8- Alıcı’nın satış işlemi sırasında belirtmiş olduğu e-posta ve/veya teslimat adresi, tebligat adresi olarak kabul edilir.
4.9- Satıcı’nın Alıcı’ya sunduğu hizmette, Türk Telekom hatlarında, uydu, haberleşme ve ağ sistemlerinde olabilecek arızalardan dolayı sisteminin kesintiye uğramasından, kargo şirketinin sorumsuz davranışlarından doğabilecek zararlardan Satıcı sorumlu tutulamaz, doğacak zararlar için Alıcı hak, tazminat talep edemez.
4.10- VPOS: Banka VPOS İşlemleri tamamen Alıcı’ya aittir. Sanal post kaynaklı problemlerden Satıcı sorumlu değildir.
4.11- İşbu sözleşme, Alıcı’nın sipariş göndermesi için ödeme anında sözleşmeyi okuduğu kabul edilerek yürürlüğe girer ve Alıcı sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
MADDE 5- ÜRÜN ÖZELLİKLERİ VE GARANTİ
5.1- Mal/hizmetin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli www.zagoda.com.tr adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği
gibidir.
5.2- Ürünlere ait garanti süresi ve kullanım şartları ürünlerin üstünde mevcuttur.
MADDE 6- CAYMA HAKKI/SATIŞ İPTALİ
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde ürünü satın aldığı Satıcı’ya, “info@zagoda.com.tr” adresine yazılı olarak bildirimde bulunulması gerekir.
Müşteri tarafından üründe; zarar görme, yıpratılma, ürün ve ürüne ait parçaların eksik teslim edilmesi, açılmış ya da kullanılmış ürünler, verilen belgelerin (broşür, fatura, garanti belgesi, vb.) tesliminin yapılamaması durumlarında, Alıcı cayma/iptal hakkı kullanamaz. Cayma/iptal hakkı kullanılması halinde, Alıcı’ya verilen ürünün paketi ile birlikte, Satıcı’ya iade faturası ya da faturanın aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli Alıcı’ya iade edilir veya talebi üzerine yenisi ile değiştirilir. Fatura aslı gönderilmezse Alıcı’ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.
Ayıplı mal nedeni ile iade edilen durumlar hariç, mal teslimat bedeli Satıcı tarafından karşılanmaz.
MADDE 7- YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, İZMİR Mahkemeleri yetkilidir.